سانشید یار

انجمن حل مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری محصولات سانشید

سانشید یار

انجمن حل مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری محصولات سانشید

آموزش کار با دستگاه حکاکی لیزری صنعتی مدل supa 10000master

با تشکر از حسن انتخاب شما در خصوص خرید دستگاه لیزر حکاکی سانشید مدل ساپا 10000 مستر از فروشگاه اینترنتی سانشید . 

www.sunshid.ir


این دستگاه  لیزر حکاکی سانشید، جهت حکاکی روی غیرفلزات  بسیار مناسب است و در روی فلزات نیز تا حدودی حکاکی لیزر انجام می شود. 


مرحله اول: اتصال دستگاه لیزر حکاکی  سانشید به کامپیوتر و برق


1- شما باید ابتداد کابل USB دستگاه لیزر حکاکی سانشید را به کامپیوتر وصل کنید. جهت جداکردن کابل از کامپیوتور باید ابتدا ارتباط USB را در صفحه کامپیوتور غیرفعال کنید


2- کابل اداپتور 12  ولت  دستگاه حکاکی لیزری سانشید را به شیلد سی ان سی دستگاه لیزر حکاکی سانشید وصل کنید. ابتدا اداپتور را به برق وصل کنید بعد سوکت را به برد



مرحله دوم: دانلود و نصب نرم افزار سانشید دستگاه لیزر حکاکی سانشید


1- ابتدا  نرم افزار SunshidLaser GRBL مخصوص دستگاه حکاکی لیزری سانشید را دانلود کنید. (رمز نرم افزار www.sunshid.com است)

جهت دانلود نرم افزار SUNSHIDLaser RGBL کلیک کنید





توجه شود این رمز یک بارمصرف است و فقط توسط پشتیبان به شما داده می شود و از نصب مجد نرم افزار روی سیستم دیگر خودداری کنید چون موجب سوختن آی سی دستگاه لیزر حکاکی سانشید می شود. لازم به ذکر است لایسنس این نرم افزار فقط برای  دستگاه حکاکی لیزری سانشید خریداری شده است و جهت دیگر دستگاه های حکاکی لیزری هزینه نصب جداگانه محاسبه می شود.

3- جهت نصب نرم افزار توسط پشتیبان لازم است نرم افزارAny Desk را روی کامپیوتر نصب کنید.

جهت دانلود نرم افزار کلیک کنید


4- بعد از دانلود نرم افزار Any Desk صفحه زیر مشاهده می شود، شما باید کد کنترلی کامپیوتر خود را به پشتیبان سانشید بدهید تا بتواند کامپیوتر شما را کنترل کند و نصب دستگاه را انجام دهد.


5- جهت آموزش کار با نرم افزار از طریق فیلم آموزشی زیر با دستگاه لیزر حکاکی سانشید، کار کنید.  




نظرات 7 + ارسال نظر
مزارعی سه‌شنبه 4 شهریور 1399 ساعت 11:27

بعد با کدوم دکمه می تونم ضخامت نوشته رو تنظیم کنم؟؟؟

مزارعی سه‌شنبه 4 شهریور 1399 ساعت 11:26

سلام با چه دکمه ای می تونم یه نوشته رو حک کنم؟؟؟

مزارعی یکشنبه 2 شهریور 1399 ساعت 10:52

حتی اگر باز شده باشه و کمی هم استفاده شده باشه؟؟؟

مزارعی یکشنبه 2 شهریور 1399 ساعت 10:48

بعد ببخشید اگر دستگاه رو راه اندازی کنم برنامه هم روی pc نصب کنم اگر پسندم نبود می تونم دستگاه رو با یه مدل بالاتر عوض کنم؟

تا قبل از یک ماه از خرید می توانید فقط به مدل بالاتر ارتقاع بدهید

مزارعی یکشنبه 2 شهریور 1399 ساعت 10:44

سلام پیامم به دستتون رسید؟؟؟

بله پیام می رسد
پشتیبان دستگاه حکاکی لیزر سانشید مدل ساپا 10000 مستر هستم
در صورت نیاز به پشتیبانی بیشتر باید نرم افزار انی دکس را مطابق دستور العمل که در بالا گفتیم نصب کنید و سپس ای پی کاپیوتر خود را برای من توی واتس اپ بفرستید که کامپیوتر شما را کنترل کنم

سلام یکشنبه 2 شهریور 1399 ساعت 10:43

ببخشید اول کار بعد از وصل کابل usb به کامپیوتر اون طرفش رو چی کار کنم؟؟؟

به دستگاه وصل کنید
در بالای همین صفحه گفتیم که توسط کابل دستگاه را به کامپیوتر وصل کنید

محمد کمالی یکشنبه 2 شهریور 1399 ساعت 10:07

با سلام
ممنونم از راهنمایی خوب شما
توانستم دستگاه خریداری را به راحتی راه اندازی کنم
دستگاه لیزر حکاکی سانشید خیلی راحت با نرم افزار حکاکی لیزری سانشید مچ است
متشکرم

خواهش می کنم موفق و پیروز باشید
سوالی داشتید در همین جا مطرح کنید در کمترین زمان پاسخ گو هستیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد